با چه برندهایی کار کنیم و چه برندهای قابل اعتماد ترند ؟

        خلاصه : در این متن سعی شده معیار هایی برای انتخاب برند معرفی شود که امیدواریم این مطالب بتواند شما را در راستای انتخاب شرکت های همکار راهنمایی کند. مباحث کوتاه مدت به صورت جدی مورد توجه قرار نگرفته چرا که معمولا خسارات جبران ناپذیری ایجاد نمی کنند ولی در خصوص برند هایی در مقیاس برند های محبوب ، مورد تعصب و ... بیشتر صحبت شده. همچنین با نگاهی گذرا به چند برند صهیونیستی و خسارات طولانی مدت ناشی از کار با این برندها و بررسی دلایل تحریم این برندها در کشور های دیگر ، مطالبی در خصوص برخی شرکت های اسرائیلی بیان شده که می تواند نقش موثری در سبک زندگی ما داشته باشد.

این مقاله در حال تکمیل و رو به پایان است از همه ی محققین این حوزه درخواست همکاری داریم 2016

        قبل از شروع بحث با توجه به نسل کشی های فلسطین لازم دیدم توضیحاتی در خصوص برخی برند های منتصب به صهیونیسم بیان کنم

        در روز های اخیر که شیطنت شیاطین به اوج رسیده برخی نواهای فراموش شده مجددا یاد آوری می شوند. صدای "ما می خریم ، آنها می کشند" ، "هر خرید از شرکت های اسرائیلی می تواند هزینه تولید یک تکه سرب کشنده باشد" و ...

        با توجه به این که ممکن است این مطالب سوتفاهم هایی در خصوص محصولات اسرائیلی ایجاد کند لازم دیدیم  قبل از شروع بحث چند مطلب را یاد آوری و بررسی کرده تا جواب چند سوال مهم شفاف شوند.

  1. مگر خرید های ما چقدر در اقتصاد صهیونیسم تاثیر دارد ؟ یا به زبان ساده تر صحبت کردن در این زمینه سرگرم کردن مردم برای انجام اختلاس های چندهزار میلیاردی نیست ؟
  2. آیا تحریم اسرائیل به بهانه کشتار غزه استدلال درستی است ؟ یعنی در صورت رسیدن به صلح پایدار خرید از اسرائیل بلامانع خواهد شد؟

پاسخ پرسش اول : خرید های ما چقدر در اقتصاد اسرائیل موثر است ؟

            کشور اسرائیل با جمعیتی کمتر از شهر تهران و مساحتی که تقریبا امروز به استان کوچک زنجان نزدیک شده یکی از کشورهای جویای نام جهان است. این درحالی است که نیمی از جمعیت و زمین این کشور توسط نیروهای نظامی تصرف شده و هنوز با شهروندان بومی جایگزین نشده و عملا نمی توان آن را بخشی از خاک اسرائیل تلقی کرد(1).

آمار مصرف نوشابه ایران سرانه حدود 42 لیتر در سال است (2) حال تصور کنید فقط 60 درصد این نوشابه ها پپسی و کوکا باشند که تولید آنها فقط 15 درصد سود داشته باشد. با لحاظ کردن وزن 300 گرمی نوشابه و قیمت 700 تومان برای هر شیشه ، حداقل سهم فروش این دو شرکت حدود 5 میلیارد نوشابه و حداقل سودی معادل 500 میلیارد. البته حداقل و با صرف نظر از احتساب سودهای جانبی و با توجه به حجم نظامیان و شبه نظامیان اسرائیل که اگر به 200 هزار نفر برسند می توان نتیجه گرفت (با فرض 2-3 برابری نسبت نیروهای نظامی به مردم در کشور اسرائیل نسبت به کشور ایران)(1) برای هر نظامی یا نیمه نظامی (اداری) اسرائیل سالیانه حداقل حدود 3 میلیون تومان درآمد فقط با خرید نوشابه ؟!

مطلب بعدی این است که معمولا تشخیص اسرائیلی بودن یک شرکت بسیار دشوار است چرا که شرکت های بزرگ تحت هیچ شرایطی ننگ اسرائیلی بودن را خصوصا در اقتصاد های مرتبط با ایران نمی پذیرند (به جز برخی شرکت های معلوم الحال). برای مثال شرکت نستله (معمولا به عنوان شرکت اسرائیلی معرفی می شود) تقریبا توانست در دادگاه های ایران ثابت کند هیچگونه همکاری جدی با اسرائیل ندارد مبالغی که به اسرائیل پرداخت می کند از روی اجبار است در نتیجه موفق به کسب مجوز فعالیت در بازار ایران شد. (3) و علی رقم تلاش های فراوان در خصوص تحریم اقتصادی اسرائیل ظاهرا هیچ فعالیت جدی و ستادی در خصوص شناسایی شرکت های اسرائیلی و حامیان آنها ، حجم حمایت و خطرات آنها در دسترس نیست. لذا تخمین منافعی که از فروش محصولات منتسب به اسرائیل در ایران ایجاد می شود در حال حاضر ممکن نیست. (4)  (اگر مرکز یا ارگانی در این خصوص فعالیت می کند لطفا به ما اطلاع رسانی کنید)

پاسخ پرسش دوم : آیا تحریم اسرائیل به بهانه کشتارغزه استدلال درستی است ؟ یعنی در صورت رسیدن به صلح پایدار خرید از اسرائیل بلامانع خواهد شد؟

            مسلما خیر. علل تحریم اسرائیل به چند دسته تقسیم می شود.

  1. عقاید خطرناک سران این کشور در خصوص قربانی کردن انسان ها
  2. عقاید خطرناک دین یهود مستقر در اسرائیل در خصوص توجیه حتی قتل و زنا برای گسترش دین
  3. سوابق چند بار نسل کشی جریان حاکم اسرائیل حتی در ایران
  4. شواهدی مبنی برمصرف نجاسات در صنایع غذایی صادراتی به دلایل عقیدتی
  5. اعلام مکرر آمادگی برای حمله به ایران در مجامع عمومی
  6. خطر زیست محیطی برای کره زمین (در حال حاضر بزرگترین خطر نابودی کره زمین نگهداری 200 کلاهک هسته ای در منطقه ناامن اسرائیل است- حداقل امنیت کشور آمریکا کمی از اسرائیل بیشتر است)

            از قرن 16 میلادی که جریان شیطان پرستی به لطف شوالیه های فراری معبد کم کم قدرت گرفت (5) کشورهای زیادی از گسترش فعالیت های این مراکز به جهت بدنامی شیطان جلوگیری می کردند. لذا این مراکز برای ادامه فعالیت در هر منطقه یکی از ادیان محبوب منطقه را انتخاب و به نام فرقه ای از آن دین شروع به فعالیت می کردند (در ایران بابیت و بهاییت) (6) تا زمانی که کم کم حجم فعالیت های آنها گسترش یافت و پس از نفوذ در دولت انگلیس و آمریکا ، نیاز به تشکیل یک کشور برای پیشبرد اهدافی مثل تخریب بیت المقدس ویا انجام مراسم مذهبی قربانیان شیطان مثل 11 سپتامبر(7) ضروری شد. پس از انجام مقدمات اولیه مثل جابه جا کردن مبدا کره زمین برای اغفال و جذب یهودیان (8) ، توانمند سازی هیتلر برای کشتار آنها و ... اولین کشور خود را در قرن 20 تاسیس کردند. آنها دین یهود را به عنوان پوششی برای فعالیت های خود انتخاب کردند چرا که بسیاری از یهودیان در حسرت تشکیل حکومت در سرزمین مقدس می سوختند. همچنین منافع زیادی جهت کنترل خاورمیانه از انگلیس کسب می کردند و همینطور به بهانه هیتلر به سادگی می توانستند از مظلومیت یهودیان سو استفاده کنند. از طرفی منابع اصلی دین یهود برخلاف اسلام و مسیحیت و ... در دسترس نیست و همچنین به دلایل آموزه های دینی ، یهودیان علاقه چندانی به فعالیت های حکومتی ندارند (9).

            با توجه به معرفی ماهیت اصلی این رژیم زنجیره فعالیت هایی از جمله کشتار های دیریاسین، عباسیه، خان یونس،جنین ، 11 سپتامبر و ... کم کم پیوستگی بهتری پیدا می کنند. سوابق نسل کشی کتاب استر و ... در ایران هم که جای خود دارد(10). نقل و نبات های نظامی و ترور دانشمندان و آموزش نظامی گروه منافقین عراق و ... هم چیزی نیست که نیاز به توضیح داشته باشد(11).

   

ولی در خصوص نجاسات و تغذیه چطور ؟

   انجمن های شیطان پرستی برای اثبات وفاداری خود باید مکررا اعمالی مثل زنا و نجاست خواری را انجام دهند جالب اینجاست که حجم اتهامات اسرائیل به دزدیدن نوجوانان و خوردن خون آنها در جشن ها و شب نشینی ها به حدی است که برای این موضوع صفحه ی ویکی پدیا ایجاد شده و در چنین شرایطی در جشن نسل کشی ایرانیان در تلاویو یهودیان مراسم راهپیمایی زامبی برگزار می کنند که در آن در سطح وسیع همه تظاهر به خوردن خون می کنند.(12) شنیدنی تر سخنان شهردار نیویورک از افزایش مرگ و میر کودکان بر اثر مکیده شدن خون زخم ختنه آنها توسط خاخام های یهودیست.(13)

انجمن های شیطان پرستی برای اثبات وفاداری خود باید مکررا اعمالی مثل زنا و نجاست خواری را انجام دهند جالب اینجاست که حجم اتهامات اسرائیل به دزدیدن نوجوانان و خوردن خون آنها در جشن ها و شب نشینی ها به حدی است که برای این موضوع نیز صفحه ی ویکی پدیا ایجاد شده و در چنین شرایطی در جشن نسل کشی ایرانیان در تلاویو یهودیان مراسم راهپیمایی زامبی برگزار می کنند که در آن در سطح وسیع تظاهر به خوردن خون می کنند.(12) شنیدنی تر سخنان شهردار نیویورک از افزایش مرگ و میر کودکان بر اثر مکیده شدن خون زخم ختنه آنها توسط خاخام های یهودیست.(13)

ولی موضوع به اینجا ختم نمی شود قضیه وقتی جدی تر می شود که سناتور رالف شارتی طرحی مبنی بر ممنوعیت استفاده از جنین انسان در نوشیدنی ها به کنگره آمریکا برده است (14). این پیشنهاد عجیب و غریب حساسیت ویژه ای در افکار عمومی ایجاد کرده و شایعات فراوانی در پی داشته ولی چیزی که واضح است چند پتنت (مثلا  T1R1) توسط شرکت سنومیک است از مواد افزودنی غذایی که با جنین سقط شده انسان یا جنین های شبیه سازی شده در تولید انبوده  (جهت سلول بنیادی Hek 293) ساخته می شوند(15). همچنین قرار دادهای کلان این شرکت با چند شرکت تولید کننده مواد غذایی خصوصا منتصب به صهیونیت مثل پپسی است شرکتی که از شربت معده درد "کیلب برادهم" نوشیدنی تولید می کند و خود مدعی است که کلمه پپسی از داروی پپسین گرفته شده و حتی از درج این موضوع دربدنه نوشیدنی جهت اطلاع مصرف کنندگان نیز خودداری کرده.(16)  ظاهرا رسیدن به این تکنولوژی برای سنومیک حدود 30 میلیون دلار هزینه داشته و مدتی است که درآمد خوبی از فروش آن به شرکت هایی از جمله pepsi ، کوکا و ... دارد. همچنین اسنادی مبنی بر همکاری این شرکت با نستله – بخش برند مگی و چندشرکت بزرگ مواد غذایی دیگر نیز موجود است.(17) البته این تنها مورد جذاب نیست بلکه هر از گاهی کاربرد جدیدی از جنین انسان برای شرکت های صهیونیسم رونمایی می شد.(18)

به عبارت دیگر در صورت صلح در غزه به لحاظ فلسفی ایرانیان از خوردن عصاره جنین انسان به اندازه ای خوشحال نمی شوند که تمایل به همکاری تجاری با اسرائیل داشته باشند.

البته نه این که فکر کنیم چون به لحاظ فلسفی علاقه ای به خوردن جنین نداریم اینکار را انجام نمی دهیم بلکه اتقافا با اضافه کردن کمی اسانس و یک بسته بندی مرتب و مقداری تبلیغات و کمی شستشوی فکری و عملیات روانی این اقلام در ایران مصرف بالایی دارند. فقط کافی است به لیست گزیده ای از محصولات حاوی فراورده های جنینی ، منتشر شده در سایت خبری کانادایی life site news مراجعه کنید(19). برای مثال محصولات زیر به چشم می خورند:

- همه ی انواع نوشانه های پپسی
- بسیاری از نوشیدنی های beverages
- سوپ فوری، مکعب طعم دهنده ، سس گوجه فرنگی، سس ها، ادویه جات ، ترشی جات و رشته فرنگی فوری مگی
- آدامس ترایدنت Trident و دنتین Dentyne
- ده ها واکسن تولید شده از چند تولید کننده دارویی خاص (که علاقه زیادی به اضافه کردن فراوری های جنینی به محصولات خود دارند)   بروزرسانی 2018

 

اما سوال مهم و بازگشت به بحث اصلی این بود که "با چه برندهایی کارکنیم ؟"

محبوبیت و پایبندی به هر برند یا شخص به طور کلی به دو بخش تقسیم می شود.

  • اعتبار در پروسه شناسایی که شامل القای فرهنگ پدیدآورده برند مثل رنگ ، بسته بندی ، شعار ، نام ، خوش نامی ، عملکرد و ... می شود.
  • میزان محبوبیت برند به لحاظ اشتراک در هدف گزاری ، فرهنگ ، حس همزاد پنداری و همراهی مخاطبین و صمیمیت بین طرفین.

به شکلی گذرا در خصوص قسمت اول می توان به میزان معروفیت ، رضایت مخاطبین ، استفاده از طرح ، شعار ، لگو ، رعایت استاندارد های مختلف و توجه به نیاز های مصرف کننده اشاره کرد ولی همه اینها برای شرکت ها و تجارت های کوچک هستند. وقتی ابعاد تجارت گسترش یافت اصلی ترین عامل درآمدزایی صمیمیت برند با مخاطب است. به عبارت دیگر علت موفقیت برند هایی مثل گوگل یا فیس بوک حس صمیمتی است که با مخاطبین خود برقرار کردند. علی رقم امنیت پایین ، جاسوسی ، تحریم و خیانت هایی که این شرکت ها در بسیاری از کشور ها صورت داده میزان صمیمیت این برند به حدی زیاد است که این اخبار تاثیر زیادی بر وجه این برندها ندارد.

ولی اگر بخواهیم صمیمیتی هدفمند در راستای موفقیت داشته باشیم نه صمیمتی بر مبنای عواطف و تبلیغات و محرک های ذهنی باید به المان های زیر توجه کنیم.

میزان وفای به عهد و صداقت اجرایی شرکت

شرکت : بسیاری از شرکت ها با تصور اشتباه از درآمد های مقطعی ، وفای به عهد را زیرپا می گذارند به این طریق خود را از درآمد های کلانی محروم می کنند. برای مثال عدم توجه ماکروسافت در خصوص تامین امنیت سیستم عامل های سرور موجب از دست رفتن این بازار و خسارات وحشتناک مالی و نظامی به این شرکت شد.

مشتری : استفاده از برند هایی با صداقت پایین شاید در کوتاه مدت منافعی را برای شما ایجاد کند ولی در طولانی مدت خسارات شدیدی به مصرف کننده وارد می کند. بخش قابل ملاحظه ای از این خسارات ، خسارات روحی روانی و به دلیل استرس ناشی از عدم قدرت اعتماد به محیط است که با این محصولات ایجاد شده. برای مثال تا زمانی که شما از محصولات ماکروسافت استفاده می کنید باید سرقت از حساب بانکی اینترنتی خود را طبیعی تلقی کنید و همیشه نگران باشید که مبلغ حساب بانکی اینترنتی شما از یک حد خاص افزایش پیدا نکند. در صورت گسترش این روند در همه ابعاد زندگی کم کم بی اعتمادی و خستگی بر شما چیره خواهد شد و جلوی فعالیت های خلاقانه شما را خواهد گرفت.

میزان هوشمندی ، تخصص ، خلاقیت و انعطاف پذیری

شرکت : بسیاری از شرکت ها به دلیل کم توجهی به مباحث مربوط به آینده پژوهی و تحقیق و توسعه در اوج با مشکلات جدی مواجه شدند. برای مثال شرکت کداک با درآمد های کلان خود و سرمایه به ظاهر تمام نشدنی می توانست با توسعه تحقیقات در زمینه سبک های مدرن تجهیزات هوشمند امروزه به یکی از قدرتمندترین صنایع دنیا تبدیل شود ولی نتوانست با تغییرات ناگهانی روند تکنولوژی سازگار شده و یا حتی از برند خود برای درآمد زایی استفاده کند.

مشتری : استفاده متعصبانه از برندهایی که در تغییرات ناگهانی ، قابلیت سازگاری سریع و حساب شده ندارند حتی اگر در نگاه اولیه منفعت خوبی داشته باشند نمی تواند در واقع به نفع شما باشد . معمولا این حس خوب برای طولانی مدت نیست. کافیست نقش سازگاری و انعطاف سریع گوشی های اندروید با دیگر تکنولوژی ها را ، در افزایش محبوبیت برندهای فعال در حوزه گوشی های مشاهده کنید.

میزان شفافیت و سلامت مالی

شرکت : میزان سلامت تجاری یک مجموعه رابطه مستقیم با صمیمیت داخلی مجموعه و حمایت و همدلی نیروهای داخلی و افزایش رفتار باثبات و متفکرانه در مجموعه خواهد شد. بسیاری از شرکت ها با تزریق قمار در درآمد های شرکت جهت فرار از مالیات و برندسازی با محرک های ذهنی به بهانه تکنیک های تبلیغاتی ، تفکر بخت محوری را در صنایع داخلی خود ترویج وسبب القای حس نارضایتی داخلی خواهند شد. این بنگاه ها ثبات عملیاتی طولانی مدتی ندارند و با درک این موضوع همکاری های آنها کم دوام و کوتاه مدت است.

مشتری : استفاده از بهانه هایی مثل قرعه کشی ، اغراق و ... در تبلیغات یک شرکت ، عدم سلامت تجاری ، احتکار ، تاخیرغیراضطراری درپرداخت ها و ... به معنی عدم مسئولیت پذیری آن برند در خصوص مخاطبین و خصوصا کادر داخلی شرکت است و برند هایی به صمیمیت دست پیدا می کنند که عملکرد مناسبی در تبلیغات و ارزش ها و تامین نیازهای مخاطبین داشته باشند. کافیست تبلیغات رسانه ای شرکت هایی که عمری بیش از 30 سال داشته اند و یا توسط مدیران با تجربه هدایت می شوند را با شرکت های نوظهور و معمولا کم تجربه مقایسه کنید.

میزان مسئولیت پذیری و پاسخگویی در هنگام اشتباه

شرکت : معمولا شرکت هایی که حمایت های کلانی دریافت می کنند مسئولیت اشتباهات خود را نمی پذیرند و برخورد زننده ای با مخاطبین خود دارند چرا که تصور می کنند در صورت موفقیت شرکت حمایت های دولتی کاهش یافته و مجبور به فعالیت بیشتر خواهند شد. درحالی که بروز مشکلات فنی در محصولات شرکت های باتجربه گاها شانسی تکرار نشدنی تلقی می شوند. این شرکت ها با این شانس می توانند بخشی از درآمد خود را بدون نیاز به پرداخت مالیات به صمیمیت با مخاطبین وافزایش اعتبار برند صرف کنند و این فرصتی نیست که همیشه در دسترس باشد.

مشتری : شاید همکاری با مجموعه های خودخواه و زالو صفت خصوصا تا زمانی که با منابع مالی نامحدود در ارتباط هستند همکاری شیرینی باشد ولی هیچ کدام از این مجموعه ها نه تنها قابل صمیمیت نیستند بلکه حتی قابل احترام هم نیستند. همچنین نباید فراموش شود که ضمانت ثبات کیفیت وابستگی منابع بنگاه های اقتصادی به رضایت مصرف کننده خواهد بود و کسب اعتبارات ناعادلانه به مفهوم کاهش نقش رضایت مصرف کننده در نتیجه افت تدریجی کیفیت و عمکلرد خواهد بود.

1-

http://en.wikipedia.org/wiki/Israel

جمعیت شهر تهران

مساحت استان زنجان

http://en.wikipedia.org/wiki/Israel_Defense_Forces

2-

http://www.khabaronline.ir/detail/525131/society/health

3-

اجبار نستله به پرداخت 14.6 میلیون دلاری به اسرائیل بابت هلوکاست

broken link : independent.co.uk/news/business/news/nestle-pays-146m-into-swiss-banks-holocaust-settlement-711755.html

http://aftabnews.ir/vdciqrav.t1a532bcct.html

4-

http://nahad.qiau.ac.ir/index.aspx?key=docs&id=1965

5-

http://www.jc313.ir/3-%D8%A2%D8%BA%D8%A7%D8%B2%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%20%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%85%D8%A7%D8%B3%D9%88%D9%86%D8%B1%20%D9%87%D8%A7.html

http://www.jc313.ir/735-%D8%A7%D8%B2%20%D8%B4%D9%88%D8%A7%D9%84%DB%8C%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D8%B9%D8%A8%D8%AF%20%D8%AA%D8%A7%20%D9%85%D8%B5%D8%B1%20%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86.html

6-

http://bahaiat.net/%D8%A8%D9%87%D8%A7%D8%A6%DB%8C%D8%AA-%D9%88-%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%85%D8%A7%D8%B3%D9%88%D9%86%D8%B1%DB%8C//

7-

http://www.atlanteanconspiracy.com/2008/09/911-masonic-symbology.html

http://www.wakeup9.lxb.ir/post/17/11%20%D8%B3%D9%BE%D8%AA%D8%A7%D9%85%D8%A8%D8%B1%D8%8C%20%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D9%85%20%D9%82%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C%20%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D8%B4%DB%8C%D8%B7%D8%A7%D9%86....htm

8-

http://nrec.ir/content/%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D9%88%D8%A7%D9%82%D8%B9%D8%A7-%DA%AF%D8%A7%D9%84%DB%8C%D9%84%D9%87-%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D8%B1%D8%AF-%D8%A8%D9%88%D8%AF%D9%86-%D8%B2%D9%85%DB%8C%D9%86-%D9%BE%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%AF-%D8%9F

9-

zaerin.ir/default.php?read=por&id=444

http://nrec.ir/content/%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%88%DB%8C%D9%80%D9%80%D9%86-%D9%88-%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%BA-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF

حتی در حال حاضر ترجمه بسیاری از کتب یهود به بسیاری زبان ها در دسترس نیست

http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AA%D9%86%D8%AE

10-

http://nrec.ir/content/%D9%86%D8%A7%DA%AF%D9%81%D8%AA%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%AD%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%B2%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D8%AF%D8%B1

11-

http://www.aftabir.com/news/view/2012/feb/10/c1_1328863526.php/%D8%A7%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D8%A6%DB%8C%D9%84-%D9%85%D9%86%D8%A7%D9%81%D9%82%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D9%85%D8%A8-%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%88-%D8%AA%D8%B1%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86

12-

جهت اطلاعات بیشتر عبارات زیر را جستجو کنید

"zombie walk telaviv" راهپیمایی زامبی ها تلاویو

"Brit milah baby blood death" – "مرگ کودکان خون ختنه"  در مورد کشتن کودکان با مکیدن خون زخم ختنه

"Blood children libel"  - "تهمت خون  خودکان" بررسی تهمت خون خواری صهیونیسم ها

13-

"bris-milah death  new york mayor"  جستجو شود "مرگ شهردار نیویورک ختنه"

14-

http://www.bbc.com/news/world-us-canada-23298311

کیورد : " oklahoma senate aborted fetus"

15-

 http://en.wikipedia.org/wiki/Senomyx

http://www.ipaustralia.com.au/applicant/senomyx-inc/patents

16-

http://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%BE%D9%BE%D8%B3%DB%8C

http://www.pepsistore.com/history.asp

http://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%BE%D9%BE%D8%B3%DB%8C%D9%86

17-

http://www.lifenews.com/2011/03/29/company-uses-fetal-cells-from-abortions-for-artificial-flavors/

http://www.naturalnews.com/022982.html

18-

https://www.lifesitenews.com/blogs/ocean-spray-tropicana-gatorade-also-on-list-of-products-using-aborted-fetal

19-

https://www.lifesitenews.com/images/pdfs/fetalproductsall.pdf

 

نظر بدهید !